go´morgon


Sitter just nu i soffan och funderar om man ska ta och springa ner och boka en ny tvätt-tid.. jag hade bokat imorse 7-10 men de blev inte riktigt så när vi låg i sängen till halv nio :D de är så bökigt att tvätta när man ska igenom alla dessa dörrar och kånka på två ikeakassar plus vagnen.. Blää!

Jag är sugen att mublera om här hemma oxå men jag vet inte riktigt hur jag ska ha de :)

Idag ska jag jobba en sväng, väntar bara på att Carro ska höra av sig och säga vilken tid hon vill börja. Åh då ska trollungen få vara med sin moster och papp-erik som hon tycker så mycket om <3
Det är så skönt att Nea kan vara utan mig en sväng utan att hon börjar tok-grinar å så.. Att hon lixom inte alltid måste ha mig i närheten! För hade de varit så hade jag fått de riktigt jobbigt! men peppar, peppar, ta i trä! så hoppas jag att hon fortsätter vara "öppen" för andra människor lr hur ja ska förklara :D

Nu ska jag ta å kolla till tösen som ligger å sover i vagnen ute på loftgången min sen ska jag nog ta och sätta mig vid symaskinen :)

see u later! pöss



Saknar fasters sötnöt!
Här står hon på sin kusinvitamin Nea, samma dag som hon var beräknad att komma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0