Fyndat!


Hej Hopp!

Idag gick vi ner på stan med Papp-Faster Carro och kusinvitamin Ebba :) Skönt med en prommis, de va lite tungt att gå ner eftersom jag inte hade nå luft i alla däcken på vagnen men innan vi skulle gå hem så svängde vi förbi per cykel och dom va så snäll å pumpade dom åt mig. De va betydligt lättare att gå hem kan ja ju säga :)

Detta fyndade jag idag:




Här har vi mina två älsklingar! :D

Herr tvättis och mitt busfrö som tycker om att spela maraccas <3

 

Nu ska ja ge Nea mat sen hänga lite tvätt :)

puss hej



Kommentarer
Postat av: Monalisa

Men en sån musik tjej:) å herr tvättis hoppas han kommer att hålla del sällskap några år ..

2010-12-28 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0