6 månader <3

 
Idag blir min älskade tös 6 månader!

Grattis till dig min sötnöt <3



Ikväll ska jag åka iväg å äta tre rätters middag och då ska faktiskt Neas pappa vara här å passa henne medans hon sover!
Mums i kulan ska de verkligen bli!

Justja, idag fick ja låna Leifs bil å åkte upp till Coop för att hämta ut mina två (skulle bara få ett men de måste ha blivit nå fel) paket från ellos, men tydligen hade dom inte kommit dit :S så ja får se om ja åker dit med syster en snabbis ikväll å kika om dom kommit in då :)

Åh ja fick även ett litet mms idag som gjorde att ja m,åste beställa en tattootid till veckan! Nu kan ja inte hålla mig längre! :D

Ha en underbar kväll! puss





Kommentarer
Postat av: Just me

;)



Grattis till grodis idag...<3

2010-12-09 @ 18:18:38
URL: http://piratmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0