Välkommen!

Ja nu ni, har jag oxå skaffat blogg. Helt otroligt :)
Men Sara heter jag och är 20år och bor i hudiksvall. Jag är en ensamstående mamma åt en underbar tös vid namnet Nea som är 2½ månader gammal.

Men i alla fall så kommer det nog ta några inlägg innan jag har fått in tekniken med allt de här.. just nu ser jag ut som ett frågetecken :D haha.. nu måste jag kika på Livet på BB! sorry att de blev så kort inlägg men imorgon kommer de mer smaskigt att läsa :) jag ska bland annat skriva om min förlossning om någon vill veta hur den var?!

Åh tusen tack till Carro Norberg som hjälpte mig med detta.. (inte för att de va så hemskt svårt ;P men jag är ju som sagt var inge duktig på sånt här) pöss på dig <3

Hare bra så länge! kram
min underbara dotter Nea

Kommentarer
Postat av: Ebbasmamma

hahha, men pöss påre själv ;) Äntlingen har du också en blogg, så jag inte känner mig nöööördig :P

2010-08-25 @ 21:59:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Ebbasmamma

Uppdatera mera Sara :D

2010-08-27 @ 13:44:39
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma åt Zeke!

Hej, vilken otroligt söt dotter du har =) Skulle gärna vilja veta om din förlossning.

Intressant och läsa hur det gick för andra.

Kram

2010-08-29 @ 08:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0