Söndagsmyyys

Fyttibubblan va gott de va med nybakt bröd och oboy till frukost! varma scones med ost på :) jag kan bara säga Muuuums i kulan! Vi har bara myst i soffan och tittat på sf-kanalen hela dagen.. Man måste ju få ha sånna dagar oxå. Men jag har iallafall betalat hyran, fixat bank ID och pratat med folksam om en försäkring åt Nea.

undra vad man ska stoppa i sig till middag idag då?! jag va nära att beställa mat med syrran från stan men jag måste verkligen hålla hårt i min pengar om dom ska räcka till mat å blöjor nästa månad. Åh de är ju marknad nästa helg och jag vill ju kunna köpa nått till min lillgrodis.

Helgen efter det ska tösen mysa med mormorn sin så jag får gå ut och fira att jag blivit mamma :) Jag har ju inte varit ut sen jag blev gravid så jag ser fram emot att få umgås med alla kompisar som man inte har haft tid att träffa den senaste tiden. Det ska bli så kul :) Bara att gå in på systemet och se allt nytt som kommit ut, alla olika smaker å så :) men mest av allt längtar jag efter en kall heineken.. Det känns lite själviskt men jag måste få ha min egentid oxå! men jag kommer nog ångra mig dagen efter å säga att jag aldrig mer ska dricka ;D men jag har sagt att jag inte ska dricka mer än fyra öl första gången. Jag måste ju mjukstarta.

Nu har min älskling vaknat så nu måste jag sluta!
Hare tills vidare.

Jag bjuder på två till magbilder. En vecka innan hon föddes :)



Kommentarer
Postat av: Ebbasmamma

Snygg som fååååå :)

2010-08-29 @ 16:27:52
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Josefine

vad roligt att du skffat blogg :) Är festen hos dig ? :)

2010-08-29 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0