Nej jag vill inte..

Uschaa!! tror att jag håller på bli förkyld :( imorse så hade jag lite ont i halsen och va lite snorig men nu har de gått över. Hoppas inte de kommer tillbaka! Åh Nea verkar oxå lite småkrasslig så vi måste nog in till apoteket idag och köpa näspray och alvedon till henne. Det är ju bra om jag har alvedon hemma tills hon ska ta 3månaders sprutan som de bara är 2 veckor kvar till :S Gud jag tycker så synd om henne, men de kommer nog gå skitbra!

Inatt var Lillstumpan inte så sugen på att låta mig få sova. Runt elva vaknade hon men somnade ganska fort om men sen vaknade hon igen vid halv ett och bara skrek å skrek.. jag höll på att bli tokig, för jag ville verkligen få SOVA! men efter att både hon och jag kämpat på så somnade hon tillslut efter att jag gett henne mat..

Åh jag längtar tills senare idag för Neas Dopinbjudningskort har kommit (hoppas jag) Dom är så himla fina! :) jag måste lägga ut ett kort på dom sen. Så nu måste jag bara leta rätt på allas adresser och börja skicka iväg dom för de är ju snart dags lixom. Åh hör här! Neas pappa ska vara med på dopet.. Kul för henne :)

Näee nu måste jag ta å ringa till försäkringskassan och få hjälp av dom å ändra min föräldrarpenning. Jag och Carro har ju fått en litet extrajobb varje söndag :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0