Hejsan Hoppsan!

sorry för att jag är dålig på att uppdatera, men jag har inte internet hemma hos mig (har inte hunnit skaffa de än) så jag kan bara uppdatera när jag är hos brorsan å carro!

Vi var på bvc häromdagen och vägde å mätte. 11 veckor gammal vägde hon 5,9kg och var 63,5 cm lång :) gud så hon växer min go´jänta :) åh jag var på Åhlens efteråt för jag tänkte kika efter ett par vantar åt Nea men de slutade med att jag köpte en shiiiiiiita mysig björnmössa och ett par lurrviga höstbyxor åt henne. hon är sååååå söt i dom <3 De börjar ju bli så himla kallt så nu gäller de att klä på dom små så dom inte fryser :)

Vi sov hos syster/moster Lisa å Erik inatt och myste en massa.. Såg på filmen Remember me igår och både jag å syrran grät i slutet.. (syrran grät ett antal fler gånger oxå.. hihi) men den var sjukt bra!

Jag ska försöka få till bloggen snart oxå så den blir snyggare :) ja kan nog inte få den bra själv men jag vet en som är duktig på sånt här som får hjälpa mig ;D hihi.. men nästa inlägg kommer nog imorgon redan ska ni se :) åh då kanske jag hittar nå bilder på mig oxå som jag kan lägga ut!

kram kram på er alla


min lilla griiiiizlybjörn ;)


Kommentarer
Postat av: Ebbasmamma

Söööötpäran :D

2010-08-28 @ 23:16:56
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: C.

Hon är sjukt söt!! och jag ser fram imot att läsa denna blogg då jag är nyfiknast i världen när det handlar om barn=)

2010-08-28 @ 23:47:47
Postat av: Ida

Välkommen in i bloggningens värld, gumsan.. <3



Såg oxå Remember me i går kväll, den var bra, riktigt bra, men slutet, njaaa... snyft

Kram på er, sötråttor..!

2010-08-29 @ 01:08:51
URL: http://piratmamman.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag såg också Remember me igår kväll! :p Den var ju jättebra som sagt! Sorgligt slut, inte som man hade väntat sig. Inte jag i alla fall.

Gullig tös du har :)

2010-08-29 @ 10:47:31
URL: http://josefinejottehine.blogg.se/
Postat av: Kusin Karin

Söthjärtat då! :)

2010-08-29 @ 11:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0