Go´morgon

Nea har precis somnat om så då passar jag på att sitta här :) men de blir bara en snabbis för jag måste stoppa i mig frukost oxå. Imorse vid halv sju så vaknade jag av att både nea och jag var täppt i näsan :/ de har försvunnit nu så jag hoppas verkligen att jag slipper förkylningen. Det är så mysigt att sova över här i Rogsta. Jag och nea trängs i en 80:s säng å när vi vaknar går vi in till Carro och Ebba å myser med dom i deras stora säng :) Brorsan låg å snarka som en tok idag så vi gick ner till stooooorsoffan istället å nu tittar vi på emil i lönneberga.

Åh nu blev jag sjukt sugen på scones, så nu blir det till att baka liten kaka! Muuuuums i kulan! ;)

Det kommer mera efter frukosten :) hej då en snabbis!




Här va jag inte så stor :) va nog vecka 15-16
(åh om ni har lagt märke till ringen på fingret så var lr är jag inte förlovad. Mina händer svällde så jag kunde bara ha den på vänsterfingret :P de är min gammelmormors förlovningsring)



Här var jag däremot mycke större ;P ENORM kan man säga! Här var jag i slutet av vecka 39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0